fredag 12 mars 2010

Milstolpe i livet

Jahapp, då har man nått en ny milstolpe i livet. 40. Vet inte hur jag känner kring det, enligt vissa så börjar livet nu, enligt andra så har man nu nått halva livet och det går bara utför. Känner mig ju fortfarande som en 23-åring så jag tror jag följer det spåret. Man är det man vill vara, åldern är bara en siffra på ett papper. Har hela tiden sagt att den dagen då jag slutar vara barnslig och ha kul då är det dags att gräva ner mig "6 feet under".

Dagen till ära så ska jag till tandhygienisten, hur fasiken jag nu kunde vara så dum att ta denna tid just idag. Får skylla på åldern!! :)

Sticker iväg på kryssning idag, ska bli skönt och bara äta gott och dricka gott och titta på alla människor. Kanske t o m blir en liten paraplydrink.

Kryssa lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar