fredag 18 juni 2010

Katten vill inte kännas vid mig

Efter nu snart tre år som vi haft denna goda mysiga underbara varelse, så nu, vill hon inte ens kännas vid en längre. De goda pussarna man kunde utföra med buffar och även när man lyfte upp henne det goa kurret o mysandet. På 7 dagar är det borta. Jag är en okänd skit tydligen!!! Vi har tatt hand om henne i dryga 3 år och nu är vi främlingar. Fattar nada. Fast ändå inte. Vet lite om hur katter är, men det gör ändå att mitt hjärta blöder....har aldrig tidigare (och är uppvuxen med katter) haft en godare och mysigare katt än denna.

Därav att mitt hjärta nu blöder och mina tårar vägrar sluta rinna. Hon är lycklig och glad och lever gott. Vi lever inte lika.

Kanske hon kommer tebaka till oss när höst/vinterdörren stängs eller så är hon evigt förlorad för oss.

Kom "hem" Kleo..Vi vill ha dig här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar