fredag 3 december 2010

Har nått målvikten.

Jepp, eller gjorde det för någon vecka sedan, då var det -15kg!

Nu pendlar jag ju visserligen något/några kilo upp och ner, så idag t.ex så var det plus 1kg, men det är som det alltid varit. Räknar bottennoteringen som resultat :D

Har under tiden beställt kläder från www.bonprix.se och första leveransen kom igår. Jääälar va allt passa bra, och var snyggt och jag blev ju snygg som satan!!!!! Har aldrig, säger aldrig upplevt att jag känt mig så upprymd över att prova kläder, inte ens i butiker (där man måste rusa ut för att hämta "rätt" storlek när man väl insett man tagit för smått med sig) och sen svettas man som en gris. Är det sommar är det för varmt, är det vinter, då har man ju långkallingar o dubbla strumpor o massa kläder o ta av sig o svettas som en gris.Här igår hemma med leveransen, provade, kollade, kände och det var bara perfa!!! Inge svett, blod eller tårar, bara stort smajl i spegeln för varje provning....

Just nu väntar jag på nästa paket. Fick mail om gratis frakt om jag beställde en klänning. Beställa en klänning????? Det skulle ha varit jag för ca 2-3 år sen, då hade det varit papperskorgen, nu, beställde två (2!!) klänningar och en top!  Om jag längtar efter paketet!!  :D

Har insett, t o m jag kan va snygg juhhh :D   Inget dåligt att uppleva.

Känn dig vacker för det är du. //PC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar